PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU GBP W RUSINOWIE |
Krwawy kwiat
LDR | 02397nam a2200361|i|4500 | |
001 | n 20200330095649004535 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20200330095947.0 | |
008 | 200330s2020||||pl|a||||||||||000|1|sad|d | |
020 | a 9788366234734 | |
035 | a MD... | |
040 | a WA N c WA N d WA N d WAR_WIL d PRZ_RUS | |
041 | a pol h swe | |
100 | a Boije af Gennäs, Louise d (1961- ). e Autor 1 n 2013003412 | |
245 | a Krwawy kwiat / c Louise Boije af Gennäs ; przełożyła Agata Teperek. | |
250 | a Wydanie I. | |
260 | a Białystok : b Wydawnictwo Kobiece, c 2020. | |
960 | b Kobiece | |
300 | a 455, [1] strona ; c 21 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Trylogia Oporu / Louise Boije af Gennas ; v 1 | |
500 | a I na grzbiecie oznacza pozycję cyklu pt.: "Trylogia oporu". | |
655 | a Powieść szwedzka y 21 w. 2 JHP BN | |
700 | a Teperek, Agata e Tłumacz | |
710 | a Wydawnictwo Kobiece, Łukasz Kierus 4 pbl e Wydawca | |
910 | a Thriller | |
920 | a 978-83-66234-73-4 | |
970 | a Pierwszy tom napisanej z rozmachem szwedzkiej "Trylogii oporu". Niepokojący thriller psychologiczny o kobiecie, która zostaje uwikłana w walkę z aparatem władzy. Po studiach i odbyciu służby wojskowej Sara przeprowadza się do Sztokholmu. Od tajemniczego pożaru, w którym zginął jej ojciec, i brutalnego gwałtu boryka się z silnym stresem pourazowym. Podejmuje pracę w kawiarni i wynajmuje pokój w nieciekawej dzielnicy. Pewnego dnia poznaje w knajpie Bellę, która proponuje jej pracę marzeń i wspólne mieszkanie. Świetnie się dogadują i wszystko zaczyna się układać. Jednak z czasem Sara zaczyna mieć wrażenie, że wokół dzieje się zbyt wiele dziwnych rzeczy i spotykają ją niepokojące zbiegi okoliczności. Kiedy do biura dzwoni mężczyzna, który twierdzi, że jest jej ojcem, Sara postanawia się z nim spotkać. Czy to możliwe, że jego śmierć była tylko częścią zaplanowanej intrygi? Jakie tajemnice skrywał przed córką? W życiu, w którym rzeczywistość przeplata się z fikcją, nic nie jest takie, jakim się wydaje. Szczególnie gdy wokół nie ma nikogo, komu można zaufać. | |
980 | a 821.113.6-3 |