KATALOG ONLINE

STATYSTYKI

Odwiedzin: 154254
W tym dziś: 1390

Logowań: 0
W tym dziś: 0
Zamówienia: 0
Rezerwacje: 0
Komentarze (łącznie): 0

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU GBP W RUSINOWIE

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Nowe przygody Bolka i Lolka
LDR
02408nam 2200385 i 4500
001
n 20121212152939018601
005
2012-12-12
008
111116s2011 pl a |000 1 pol c
020
_ _
a 9788324017478
040
_ _
a GOR c GOR d PRZ_RUS
041
0 _
a pol
245
1 0
a Nowe przygody Bolka i Lolka / c [tekst. Wojciech Bonowicz et al.] ; il. Mobile Wings.
260
_ _
a Kraków: b Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, c 2011.
960
_ _
b Znak
300
_ _
a 210, [28] s. : b il. kolor. ; c 22 cm.
490
1 _
a Znak Emotikon
505
8 _
a Zawiera: Żarłoczna gra / Joanna Olech. Wiklinowy potwór / Ewa Karwan-Jastrzębska. Dom, w którym straszy / Anna Onichimowska. Odwiedziny o północy / Grzegorz Gortat. Remont / Michał Rusinek. Skarb Pradziadka / Ewa Karwan-Jastrzębska. Maszyna czasu / Wojciech Widłak. Gorączka jesiennej nocy / Maciej Wojtyszko. Pustynia / Joanna Olech. Przerzutka / Wojciech Bonowicz.
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Bonowicz, Wojciech d (1967- ). 1 n 95211317
700
1 2
a Olech, Joanna d (1955- ). t Żarłoczna gra 1 n 94005350
700
1 2
a Olech, Joanna d (1955- ). t Pustynia 1 n 94005350
700
1 2
a Karwan-Jastrzębska, Ewa. t Wiklinowy potwór 1 n 95201225
700
1 2
a Karwan-Jastrzębska, Ewa. t Skarb Pradziadka 1 n 95201225
700
1 2
a Onichimowska, Anna d (1952- ). t Dom, w którym straszy 1 n 96021078
700
1 2
a Gortat, Grzegorz d (1957- ). t Odwiedziny o północy 1 n 94004827
700
1 2
a Rusinek, Michał. t Remont
700
1 2
a Widłak, Wojciech. t Maszyna czasu 1 n 2002040920
700
1 2
a Wojtyszko, Maciej d (1946- ). t Gorączka jesiennej nocy 1 n 94002962
700
1 2
a Bonowicz, Wojciech d (1967- ). t Przerzutka 1 s 2003112058
710
2 _
a Mobile Wings.
830
_ 0
a Znak Emotikon
920
_ _
a 978-83-240-1747-8
970
_ _
a Bolek i Lolek lubią się dobrze bawić, ale ciągle wpadają w tarapaty. Internetowy kolega okazuje się hrabią Drakulą, w pobliskim domu pojawiają się duchy, a gra komputerowa zamienia się w pułapkę. Na szczęście bracia mają mnóstwo pomysłów i (prawie) niczego się nie boją. Ich niesamowite przygody, ciągłe przekomarzanie się i nieskończona fantazja rozbawią dużych i małych.
980
_ _
a 821.162.1-93 I/Op